Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExamen

NT2 sinavi ve Inburgeringsexamen icin Testler alistirmalar, Soru ornekleri ve Dil okullari ve Arkadaslarin Tecrubeleri

Moderatör: sansli

Forum kuralları
Lutfen Forumun Sagligi icin Copluge donmemesi icin kurallara uyalim.. Aksi taktirde yazilariniz silinecektir.
*Konuya uygun baslik seciniz. ( yardim, lutfen, acil gibi baslik kullanmayin. )
*Arama yapmadan konu acmayiniz. Yazinizi Uygun konu basligi altinda aciniz. ( sinav oncesi, duyuru, kendinizi tanitin, alim satim )
*Bir kisinin yazisina Tesekkur etmek istiyor iseniz. Yazi yerine tesekkur dugmesine tiklayin.
Kullanıcı avatarı
gulnur55
Mezun-NL
Mezun-NL
Mesajlar: 459
Kayıt: 08 Şub 2009, 11:33
Turkiye_Sehir: Nederland-Zoetermeer
Yabanci_Ulke: Turkiye

Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExamen

Mesaj gönderen gulnur55 »

Arkadaslar bu sorular da EpE sorulari ornek olarak veriyorum .Birer bir aynisi olmasada bunlara benzer cikiyor..
Basarilarrrrr...

1: Ali wil zijn schuur uitbreiden, maar hij heeft geen vergunning. Hij vraagt de gemeente om een vergunning, maar de gemeente zegt nee. Ali wil zijn schuur toch uitbereiden, wat kan ali het beste doen :
A.Ali dient een Klacht indienen
B.Ali koopt een vergunning
C.Ali gaat zijn schuur toch uitbreiden

2: Ali wil zijn schuur uitbreiden, maar hij heeft geen vergunning. Hij vraagt de gemeente om een vergunning, maar de gemeente zegt nee. Ali dient een klacht in en gaat naar een adviseur om advies te vragen. wat zegt de adviseur tegen Ali :
A.Hij zegt je kan niks doen
B.Hij zegt ga een vergunning kopen
C.Hij moet lang wachten

3: Mo ziet 2 jongens aan het wechten, wie moet Mo bellen :
A.Mo belt de politie
B.Mo belt het ziekenhuis
C.de ambulance

4: een van die jongens die aan het vechten waren zegt tegen Mo, dat hij teveel drinkt en dat hij hulp nodig heeft. Wat moet Mo tegen hem zeggen :
A.Hij moet naar de jeugdzorg
B.Hij moet naar de psychiater
C.Hij moet naar het ziekenhuis

5: een van die jongens die aan het vechten waren zegt tegen Mo dat zijn vader hem slaat en dat hij hulp nodig heeft. Wat moet Mo tegen hem zeggen :
A.Hij moet naar maatschappelijk werk
B.Hij moet naar een noodopvang
C.Hij moet naar het ziekenhuis

6: een collega van Mo voelt zich gediscrimineerd op het werk. Hij vraagt Mo om hulp. wat kan Mo het best tegen hem zeggen :
A.Negeer jouw collega's
B.praat daarover met je baas
C.jouw collega's terugpesten

7: een collega van Mo zegt dat zijn vrouw gaat binnenkort bevallen, maar hij heeft alleen het basisverzekering. Hij vraagt Mo wat hij het beste kan doen. Wat kan Mo tegen hem zeggen:
A.kraamzorg wordt niet vergoedt. hij moet een aanvullende pakket nemen
B.zelf de kosten betalen
C.kraamzorg zit in het basisverzekering

8: een collega van Mo zegt dat hij last heeft van tandpijn, Hij wil naar de tandarts gaan maar hij heeft alleen het basisverzekering. Hij vraagt Mo wat hij het beste kan doen. Wat kan Mo het beste zeggen:
A.Tandkosten worden niet vergoedt. hij moet een aanvullende pakket nemen
B.zelf de kosten betalen
C.Tandkosten zitten in het basisverzekering

9: Ali gaat met zijn bezoeker uit marokko naar een museum. ze kijken daar naar een schilderij van de gouden eeuw. zijn vriend vraagt waarom is het de gouden eeuw genoemd, wat zegt Ali tegen hem:
A.het heet zo omdat ze veel goud gevonden hadden
B.het ging heel goed met de handel en veel mensen werden rijk
C.hij weet het niet

10:Ali gaat met zijn bezoeker uit marokko naar een museum, maar nu vraagt zijn vriend waarom zijn er veel amerikanen op bezoek in de nederlandse museum. Wat kan ali het beste zeggen:
A.Europa was een kolonie van amerika
B.Amerika heeft nederland geholpen tijdens het tweede wereldoorlog
C.Amerika is de baas hier in nederland

11:de bezoeker van Ali vraagt aan hem, waarom zijn er zoveel grachten in Amsterdam. wat kan Ali het beste zeggen:
A.dat zijn toeristische attracties
B.zodat ze makkelijk in amsterdam kunnen varen
C.ze worden gebruikt voor het lozen van afval

12:de kinderen van de buren van Ali zitten in een park te spelen. de kinderen van Ali willen daar ook spelen. Wat kan Ali doen:
A.Hij laat zijn kinderen daar spelen
B.Hij stuurt zijn kinderen naar een andere park
C.Hij zegt tegen zijn kinderen dat ze thuis moeten zitten

13:de buren van Ali zetten een beeld van de heilige maria in hun tuin, wat kan ali het beste doen:
A.s'avonds het beeld weghalen
B.niks doen, de buren mogen doen wat ze willen
C.vragen of de buren het beeld kunnen weghalen

14:Mo wil zijn eigen bedrijf beginnen maar weet niets daarover, wat kan Mo het beste doen:
A.Mo doet cursus "eigen bedrijf starten"
B.Mo gaat naar een bedrijf vragen stellen
C.Mo leest een boek "eigen bedrijf starten"

15:Mo wil zijn eigen bedrijf beginnen, wat moet Mo zeker doen:
A.Mo schrijft zijn bedrijf in bij de kamer van koophandel
B.Mo gaat naar het cwi om advies te vragen
C.Mo leest boeken over bedrijven

16:Mo heeft een ondernemingsplan, waar moet hij die inleveren:
A.bij de kamer van koophandel
B.bij economische zaken
c.bij het cwi

17:Mo wil engels leren, wat kan Mo het beste doen:
A.Mo volgt een cursus "engels leren"
B.Mo gaat een boek lezen
C.Mo oefent engels op het internet

18:de vrouw van Mo heeft een kind. Zij vraagt de lerares vanaf welke leeftijd mogen kinderen naar het buitenschoolse opvang. Wat zegt de lerares:
A.vanaf 4 jaar
B.vanaf 10 jaar
C.vanaf 12 jaar

19:de vrouw van Mo werkt tot 6 uur s'avonds, zij wil haar kinderen naar een opvang sturen. Naar wie kan ze het beste gaan:
A.naar de buitenschoolse opvang
B.naar de schoolse opvang
C.naar een creche

20:de dochter van Ali wil haar eigen bedrijf beginnen. Zij vraagt haar vader om advies. Welke reactie van Ali is juist:
A.ga nu alvast studeren en vergeet jongens
B.ga nu alvast werken en vergeet dat idee
C.je moet eerst ervaring en verantwoordelijkheid hebben

21:de dochter van Ali heeft een nederlandse vriend. Ali is boos op haar beslissing. wat kan Ali doen:
A.Hij verbiedt haar om hem te zien
B.Hij wil dat ze een marokkaanse jongen zoekt
c.Hij kan niks doen. de beslissing is aan haar

22:Ali werkt in een papier fabriek, hij doet de papier in doosjes. Zijn collega zegt tegen hem dat hij die doos op een betere manier kan doen en laat hij hem zien hoe het moet. wat kan Ali het beste doen :
A.Ali wordt boos op zijn collega omdat iedereen heeft het gehoord
B.zijn collega bedanken en zijn instructies volgen
C.zijn collega negeren en op zijn eigen manier blijven werken

23:twee jongens hebben de muur van Ali vies gemaakt met hun eigen verf. de rechter heeft beoordeelt dat ze de muur moeten gaan schoonmaken. wat moeten ze gaan doen:
A.de uitspraak van de rechter negeren
B.doen wat de rechter heeft gezegd
C.iemand anders het klus laten doen

24:Henk heeft een huis verhuurd, maar de huur blijkt hoog te zijn. Wat kan hij het beste doen:
A.een andere huis gaan zoeken
B.zijn vrienden en familie om geld vragen
C.een huurtoeslag aanvragen

25:Ali heeft s'middags een afspraak bij de doktor. Wat kan Ali het beste doen:
A.hij meldt zich ziek
B.hij geeft het aan zijn baas door
C.zijn afspraak verzetten naar een andere dag

26:Ali en zijn vrouw wonen al 20 jaar in nederland. zij willen graag naturaliseren. wat is voor hun een nadeel:
A.zij moeten veel geld betalen
B.zij kunnen niet meer naar marokko
C.zij moeten lang wachten

27:Ali en zijn vrouw wonen al 20 jaar in nederland. zij willen graag naturaliseren. wat is voor hun een voordeel:
A.zij krijgen alle rechten en plichten net als nederlanders
B.zij kunnen naar alle landen reizen
C.zij moeten weinig geld betalen

28:Ali en zijn vrouw willen naturaliseren, zij willen meer informatie krijgen. wat moeten ze halen :
A.boek over cursus nederlands
B.brochure van het ind "hoe moet ik naturaliseren"
C.vragen stellen bij de gemeente

29:de buurvrouw van Mo kan niet meer voor haarzelf zorgen. zij vraagt aan de vrouw van Mo om hulp. Wat zegt de vrouw van Mo tegen haar:
A.zij vertelt haar over thuiszorg en wat thuiszorg voor haar kan bieden
B.zij zegt dat ze naar het ziekenhuis moet
C.zij zegt dat ze naar een bejaardenhuis moet

30:de buurvrouw van Mo kan niet meer voor haarzelf zorgen. zij wil meer informatie over thuiszorg weten. wat kan de vrouw van mo het beste doen:
A.zij haalt een informatie folder van het ciz
B.zij haalt een gezondheidsfolder bij het gezondheidscentrum
C.zij vraagt informatie bij haar huisarts

31:Sara werkt als vrijwilligster bij een bejaardenhuis. een collega van Sara loopt met een hoofddoek rond. Mevrouw van der veen zegt "dat hoofddoek, dat vind ik zo stom". wat zegt Sara tegen mevrouw van der veen:
A.Sara negeert mevrouw van der veen
B.Sara wordt boos op mevrouw van der veen
C.Sara vertelt mevrouw van der veen over het cultuur van haar collega

32:Sara werkt als vrijwilligster bij een bejaardenhuis. Zij geeft koffie aan de bewoners tijdens het eten. Zij komt bij meneer van der linden, maar hij is bezig met bidden. wat kan Sara het beste doen:
A.Sara schudt meneer van der linden en geeft hem de koffie
B.Sara zet de koffie op tafel en gaat verder met haar werk
C.Sara wacht totdat hij klaar is met bidden

33:de vrouw van Mo krijgt een afspraak om naar het consultatiebureau te gaan. wat moet ze doen:
A.zij gaat niet naar de afspraak
B.zij gaat naar de afspraak
C.de afspraak verzetten naar een andere dag

34:de vrouw van Mo neemt haar kind mee gaat naar het consultatiebureau. wat moet de mederwerkster doen:
A.het kind weggen
B.gewoon kletsen met de vrouw van Mo
C.koffie drinken
-Sinavi kazandim=2009-04
-Vizem cikti=2009-07
-Hollandadayim=2009-07
-Oturum kartimi aldim=2009-07
-5 yillik oturum kartimi aldim.=2010-07
-Ik ben geslaagd voor mijn praktijkexamen
-ik ben geslaagd voor mijn inburgeringsexamen 6/8/2011

Kullanıcı avatarı
gulnur55
Mezun-NL
Mezun-NL
Mesajlar: 459
Kayıt: 08 Şub 2009, 11:33
Turkiye_Sehir: Nederland-Zoetermeer
Yabanci_Ulke: Turkiye

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen gulnur55 »

1: Mo heeft een grote boom, hij haakt de takken af. Mo belt de gemeente om te vragen wat hij met die takken moet doen. De medewerker zegt tegen hem dat klein afval hoort bij GFT. welke reactie van Mo is goed:
A.Mo zegt "Dank u wel"
B.Mo zegt "sorry kunt u dat nog een keer herhalen"
C.Mo zegt "dus grote afval hoort bij GFT"

2: Mo heeft een grote boom, hij haakt die boom af. Mo belt de gemeente om te vragen wat hij moet doen. De medewerker zegt tegen hem dat grote afval hoort bij het grove vuil. welke reactie van Mo is goed:
A.Mo zegt "sorry kunt u dat nog een keer herhalen"
B.Mo zegt niks
C.Mo zegt "dat wilde ik weten"

3: Er is ingebroken bij het huis van Ali en Sara. ze gaan naar de politiebureau om aangifte te doen. De agent vraagt "wat is er gestolen". Wat moeten Ali en Sara tegen hem zeggen:
A.TV en bankpasjes
B.er is niks gestolen
C.het is s'avonds gebeurt

4: Er is ingebroken bij het huis van Ali en Sara. ze gaan naar de politiebureau om aangifte te doen. De agent vraagt "wanneer is er ingebroken". Wat moeten Ali en Sara tegen hem zeggen:
A.vanavond
B.morgenochtend
C.gisterenmiddag

5: Ali en Sara krijgen een folder over diefstal van bankpas en creditcards, welke nummer moet Ali bellen om zijn postbank pasje te laten blokkeren:
A.(je ziet een foto met postbanknummer op)
B.(je ziet een foto met rabobank nummer op)
C.(je ziet een foto met politienummer op)

6: Linda geeft een feestje, ze gaat dat aan haar buren doorgeven. Haar buurman vraagt tot hoelaat duurt het feestje. wat moet Linda zeggen:
A.tot 12 uur s'nachts
B.het begint om 4 uur s'middags
C.het feestje is morgen

7: Linda geeft een feestje, ze gaat dat aan haar buren doorgeven. Haar buurman vraagt haar "waarom geef je een feestje". wat moet Linda zeggen:
A.het begint om 4 uur s'middags
B.omdat ik jarig ben
C.het feestje is morgen

8: Peter en Ana gaan binnenkort trouwen, ze gaan een feestje geven. Peter geeft dat aan zijn buurman Jan door. Jan vraagt "wanneer is het feestje". wat moet Peter zeggen:
A.het duurt tot 12 uur s'nachts
B.we gaan trouwen
C.het feestje is morgen middag

9: Jan kan niet slapen omdat Peter en Ana te veel lawaai maken. Jan gaat naar Peter om te klagen. wat zegt Peter tegen hem:
A.sorry, we gaan geen lawaai meer maken
B.waarom maak je lawaai
C.we maken geen lawaai

10:Ali wil de huur automatisch laten betalen. hij gaat naar de bank om de machtiging te ondertekenen. De medewerkster vraagt naar wie moet het geld betaald worden. wat moet Ali zeggen:
A.aan mij
B.aan de huurbaas
C.aan de bank

11:Ali wil de huur automatisch laten betalen. hij gaat naar de bank om de machtiging te ondertekenen. De medewerkster vraagt op welke dag moet de bedrag wordt betaalt. wat zegt Ali:
A.op de 27de van elke maand
B.de geld moet automatisch betaald worden
C.vanmiddag

12:Ali en Sara willen geld automatisch elke 3 maanden naar marokko sturen. de medewerkster van de bank vraagt om legitimatiebewijs. wat moeten Ali en Sara geven:
A.bankpas
B.paspoort
C.pasfoto

13:Ali en Sara willen geld automatisch elke 3 maanden naar marokko sturen. de medewerkster van de bank vraagt "u wilt dit geld elke kwartaal sturen". wat betekent kwartaal:
A.3 maanden
B.6 maanden
C.12 maanden

14:Sara volgt een computer cursus, de lerares vraagt of iemand vragen heeft. Sara weet niet hoe ze met een computer moet werken, wat moet ze doen:
A.Zij vraagt aan een collega
B.Zij doet niks
C.Zij steekt haar hand op

15:Sara volgt een computer cursus, voordat de les gaat beginnen zegt de lerares dat de cursisten boeken krijgen, maar ze moeten zelf een map kopen. wat is een map:
A.(Je kiest een foto van een map)
B.(Je kiest een foto van een boek)
c.(Je kiest een foto van geld)

16:Ali wil de heg knippen, hij wil ook die van zijn buurman knippen. hij gaat naar zijn buurman. wat moet Ali zeggen?
A.buurman mag ik de heg knippen
B.buurman ik ga de heg knippen
C.buurman wil jij de heb knippen

17:Ali mag de heg van zijn buurman knippen. de buurman zegt dat hij naar werk moet maar geeft Ali de sleutels van zijn huis, wat moet Ali zeggen?
A.buurman ik ga de heg knippen
B.buurman hoe gaat het met je
C.bedankt buurman

18:Sara gaat naar de bank om een formulier in te vullen. zij heeft de formulier ingevuld, de medewerkster vraagt Sara om haar handtekening onderin te zetten. Sara krijgt ook een kopie van de formulier. wat moet Sara doen:
A.Sara vult haar gegevens op de formulier
B.Sara ondertekent het kopie
C.Sara ondertekent he formulier

19:De tas van Sara is gestolen. ze gaat naar de politiebureau om aangifte te doen. De agent vraagt "wat is de kleur van uw tas". Wat moet Sara zeggen:
A.mijn tas is groot
B.mijn tas is rood
C.er zat geld in mijn tas


En hier zijn 12 willekeurige vragen van het profiel werk A2:

1: Mo heeft hulp nodig, hij gaat naar zijn collega om hulp te vragen. wat moet Mo zeggen:
A.kun je me helpen
B.kun je me dat nog een keer herhalen
C.hoe gaat het met je

2: de collega van Mo vraagt hem om geld uit de kassa te halen, wat moet Mo zeggen:
A.wat ga je doen
B.wat gaan we doen
C.ok, dat ga ik doen

3: Mo praat met zijn collega, iemand moet de computer bouwen en de bon invullen, de collega van Mo zegt dat hij de computer gaat bouwen. wat gaat de collega van Mo doen:
A.Hij gaat de bon invullen
B.Hij gaat de computer bouwen
C.Hij gaat niks doen

4: Mo schrijft een brief aan zijn collega, op het brief staat dat hij vanochtend de bon heeft ingevuld en dat hij vanmiddag gaat bellen. wat moet Mo nog doen?
A.Hij moet een brief schrijven
B.Hij moet de bon invullen
C.Hij moet bellen

5: Sara krijgt een gesprek op het werk met haar baas. haar baas vraagt hoe het met haar gaat. wat moet sara zeggen:
A.prima maar de taken zijn soms zwaar
B.goedemorgen
C.waarom krijg ik deze gesprek

6: Sara krijgt een gesprek op het werk met haar baas. haar baas vraagt of ze de bewoners van het bejaardenhuis al heeft geholpen. wat moet sara zeggen:
A.ja dat heb ik vanochtend gedaan
B.ja dat heb ik vanavond gedaan
C.Sara zegt niks

7: Sara bekijkt 3 vacatures, zij wil alleen 20 uur per week werken, welke vacature past bij haar:
A.in vacature1 staat 10 uur per week
B.in vacature2 staat onregelmatig tijden
C.in vacature3 staat 18 uur per week

8: Sara vult een formulier in, in het formulier staat dat ze elke 3 maanden een bedrag moet overmaken. welke onderdeel van het formulier moet ze aankruisen:
A.onderdeel1 = maandelijks
B.onderdeel2 = kwartaal
C.onderdeel3 = jaarlijks

9: Sara belt naar werk om te praten met meneer Boosman. de secretaresse praat eerst met haar, wat moet de secretaresse zeggen?
A.wilt uw hem terugbellen
B.hoelaat is het
C.we hebben het vandaag druk

10:een collega van Sara is een rooster aan het ophangen, Sara had haar een notitie geschreven. wat had Sara geschreven?
A.ga je vandaag schoonmaken
B.wil jij de rooster gaan ophangen
C.neem jij de telefoon op

11:Sara schrijft een brief aan haar collega, met wat moet het brief worden beëindigd?
A.Goedendag
B.Geachte
C.succes en veel plezier

12:Henk is ontslagen. Hij gaat na twee maanden naar het cwi, hij krijgt daar in afspraak op 2 juni. wat is goed:
A.Hij gaat naar de afpsraak op 2 juni
B.Hij moest in april gaan
C.Hij gaat in juli
-Sinavi kazandim=2009-04
-Vizem cikti=2009-07
-Hollandadayim=2009-07
-Oturum kartimi aldim=2009-07
-5 yillik oturum kartimi aldim.=2010-07
-Ik ben geslaagd voor mijn praktijkexamen
-ik ben geslaagd voor mijn inburgeringsexamen 6/8/2011

Kullanıcı avatarı
iv22
Mezun-BE
Mezun-BE
Mesajlar: 258
Kayıt: 11 Tem 2010, 08:55
Turkiye_Sehir: İzmir - Bornova
Yabanci_Ulke: Belgique - Liège

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen iv22 »

fransizcada istiyoruz:)
14 Eylül 2010 Evrakları Ankara'ya teslim ettim.
06 Ekim 2010 Pasaport UPS e Teslim Edilmistir.
07 Ekim 2010 Vizeli Pasaportum elimde.
16 Ekim 2010 Belçikadayım.

Kullanıcı avatarı
gulnur55
Mezun-NL
Mezun-NL
Mesajlar: 459
Kayıt: 08 Şub 2009, 11:33
Turkiye_Sehir: Nederland-Zoetermeer
Yabanci_Ulke: Turkiye

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen gulnur55 »

iv22 yazdı:fransizcada istiyoruz:)
:lol:
Maalesef bu istege Fransiz kaldim ;)
Arkadaslar Fransizca paylasan olursa coooooooook sevinecek arkadaslar varrr!!!!!!!!!!!!! 8-)
-Sinavi kazandim=2009-04
-Vizem cikti=2009-07
-Hollandadayim=2009-07
-Oturum kartimi aldim=2009-07
-5 yillik oturum kartimi aldim.=2010-07
-Ik ben geslaagd voor mijn praktijkexamen
-ik ben geslaagd voor mijn inburgeringsexamen 6/8/2011

Kullanıcı avatarı
iv22
Mezun-BE
Mezun-BE
Mesajlar: 258
Kayıt: 11 Tem 2010, 08:55
Turkiye_Sehir: İzmir - Bornova
Yabanci_Ulke: Belgique - Liège

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen iv22 »

evet arkadaslar sevindirin beni ;)
14 Eylül 2010 Evrakları Ankara'ya teslim ettim.
06 Ekim 2010 Pasaport UPS e Teslim Edilmistir.
07 Ekim 2010 Vizeli Pasaportum elimde.
16 Ekim 2010 Belçikadayım.

alles38
Beginner
Beginner
Mesajlar: 53
Kayıt: 07 Kas 2011, 17:57
Turkiye_Sehir: kayseri
Yabanci_Ulke: hollanda

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen alles38 »

baska soru varmı epg ıle ılgılı werk konusunda

eda deniz
Beginner
Beginner
Mesajlar: 14
Kayıt: 06 Oca 2011, 10:34
Turkiye_Sehir: antalya
Yabanci_Ulke: Hollanda Den Haag

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen eda deniz »

arkadasim oncelikle butun sinavlarini tek seferde kazanirsin insallah ve fazla stres yapma cunku kazanilmayacak sinavlar degil bende cok stres yaptim ve hicbirini kazanamayacagimi saniyordum ve hepsini tek seferde kazandim ve buraya geleli birbucuk yil dolmadan kazandim ve geneli basit sorular gerci ben ogo'dan yaptim sinavi sana diyecegim tek sey sorulari iyi dinle ve mantikli cevapi sec ve bunuda eklemeden gecemeyecegim bu sinavlari kazanmak icin iyi bir hollandaca dilini bilmek veya anlamaya gerek yok ve sinav konusunda bilginin onemli oldugunu dusunuyorum ki bu benim sahsi fikrim kendimden yola cikarak soyluyorum bana sinavlarin hepsi kolay geldi cunku arkadasim sana basarilar diliyorum kazanacaginada eminim bol sans

alles38
Beginner
Beginner
Mesajlar: 53
Kayıt: 07 Kas 2011, 17:57
Turkiye_Sehir: kayseri
Yabanci_Ulke: hollanda

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen alles38 »

tsk baska sorular paylasırsanız sevınırm sınavım var yakında..

alles38
Beginner
Beginner
Mesajlar: 53
Kayıt: 07 Kas 2011, 17:57
Turkiye_Sehir: kayseri
Yabanci_Ulke: hollanda

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen alles38 »

BASKA EPE SORULARI VARMI sınavım var yakında tsk.

alles38
Beginner
Beginner
Mesajlar: 53
Kayıt: 07 Kas 2011, 17:57
Turkiye_Sehir: kayseri
Yabanci_Ulke: hollanda

Re: Het centraal inburgeringsexamen-Elektronisch PraktijkExa

Mesaj gönderen alles38 »

daha baska yenı epe soruları varmı yada bır sıte varmı ornek sorulara bakabılecek calısabılecegımz ..

Cevapla

“NT 2 & Inburgeringsexamen Sinavlari ve Dil Okullari..!” sayfasına dön