Het strand
huis
water
strand
blaffen
zand
auto
bandjes
kuil
zwemmen
zon
hond
Het strand
Het is vandaag mooi weer. De ............ straalt en het is warm. Sara gaat naar het strand. Samen met haar papa en mama. Ze gaan met de.......... . Tobias de hond gaat ook mee. Hij vindt het water heerlijk. Hij zwemt heel goed. Sara houdt ook van .......... Ze zit op zwemles. Ze kan al zonder bandjes zwemmen. In de zee moet ze wel .......... dragen. Daar kunnen grote golven zijn. Samen met Tobias speelt Sara op het ......... Ze maken grote bergen van ......... Ook maken ze kuilen met water. Tobias de .............. helpt haar goed. Hij maakt de kuilen. Met zijn voorpoten graaft hij gaten in het zand. Met een emmertje haalt Sara .......... uit de zee. Zij giet het water in de ........ Soms gooit Sara water over Tobias. Dit vindt hij leuk. Hij gaat dan heel hard ......... Samen maken ze veel plezier. Het is jammer als ze weer naar .......... moeten. Gelukkig gaan ze snel weer naar het strand.
kolay gele
Vul de ontbrekende woorden in:
Moderatörler: sansli, xmultecix
-
- Site Admin
- Turkiye_Sehir: yozgat-kayseri-tekirdag-trabzon
- Yabanci_Ulke: hollanda-breda
-
- Mezun-BE
Re: Vul de ontbrekende woorden in:
antworden
1. zon, auto, zwemmen,bandjes, strand, zand, hond, water, kuil, blaffen, huis
OEFENING 2
vul de dialog in
gebruik deze woorden.
(spitsuren, in, druk,ongeval, onderhoud, rijd,, met, voorzichtige,te, me, voorrang, naar
Wat een mooie herfstmorgen.
ik wil graag .......cafe gaan om ...... ontbijten. ik rijdt ..... de auto. Het is helemaal ........ op de snelweg.
in de ........is er hier altijd file.Soms voel ik...... niet veilig....... een auto. Je kan altijd een..........hebben.
maar ik ben ...........automobilist. Ik ...........mijn auto goed. ik......... niet te snel en ik geef..............als het moet.
OEFENING 2
vul de dialog in
gebruik deze woorden.
(spitsuren, in, druk,ongeval, onderhoud, rijd,, met, voorzichtige,te, me, voorrang, naar
ik wil graag .......cafe gaan om ...... ontbijten. ik rijdt ..... de auto. Het is helemaal ........ op de snelweg.
in de ........is er hier altijd file.Soms voel ik...... niet veilig....... een auto. Je kan altijd een..........hebben.
maar ik ben ...........automobilist. Ik ...........mijn auto goed. ik......... niet te snel en ik geef..............als het moet.
-
- Mezun-NL
Re: Vul de ontbrekende woorden in:
[quote="gent08"]antworden
OEFENING 2
vul de dialog in
gebruik deze woorden.
ik wil graag ...naar....cafe gaan om ..te.... ontbijten. ik rijdt onderhoud..... de auto. Het is helemaal druk....... op de snelweg.
in de ...spitsuren...is er hier altijd file.Soms voel ik..me.... niet veilig..in.. een auto. Je kan altijd een...ongeval.......hebben.
maar ik ben ...voorzichtige........automobilist. Ik .rijd...met.......mijn auto goed. ik....rijd..... niet te snel en ik geef.....voorrang........als het moet
Bir kelimeden tam emin ama hatamin kusuruna bakmayin artik.
OEFENING 2
vul de dialog in
gebruik deze woorden.
ik wil graag ...naar....cafe gaan om ..te.... ontbijten. ik rijdt onderhoud..... de auto. Het is helemaal druk....... op de snelweg.
in de ...spitsuren...is er hier altijd file.Soms voel ik..me.... niet veilig..in.. een auto. Je kan altijd een...ongeval.......hebben.
maar ik ben ...voorzichtige........automobilist. Ik .rijd...met.......mijn auto goed. ik....rijd..... niet te snel en ik geef.....voorrang........als het moet
Bir kelimeden tam emin ama hatamin kusuruna bakmayin artik.