Hollanda ve Almanyada yumurta ve beyaz et skandali!

Avrupada Dunyada Turk Gurbetcilerle ilgili haberler. Kisaca Gurbetcileri ilgilendiren Haberler...

Moderatör: sansli

nederlands
Mezun-NL
Mezun-NL
Turkiye_Sehir: istanbul karaman
Yabanci_Ulke: hollanda

Hollanda ve Almanyada yumurta ve beyaz et skandali!

Mesaj gönderen nederlands »

Kullanıcı avatarı
sansli
Ogretmen
Ogretmen
Turkiye_Sehir: turkiye
Yabanci_Ulke: hollanda-den haag

Re: Hollanda ve Almanyada yumurta ve beyaz et skandali!

Mesaj gönderen sansli »

genelde almanya lafi gecmis haberde ama hollandada varmi acaba,,,ben kirmizi et sevmiyorum beyaz et yiyorum boyle olursa ne yiyecegim bilmiyorum...
hollandadayim(2008-5)
ehliyetimi aldim(2008-12)
5yillik oturumumu aldim(2009-03)
ik had mijn inburgeringsdiploma gekregen(2009-12)
ik begin met niveauverhoging cursus...
Ik werk vrijwilligster als fietsdocent
Mbo opleiding Helpende zorg en welzijn 2011-09

nederlands
Mezun-NL
Mezun-NL
Turkiye_Sehir: istanbul karaman
Yabanci_Ulke: hollanda

Re: Hollanda ve Almanyada yumurta ve beyaz et skandali!

Mesaj gönderen nederlands »

AMSTERDAM - Duitse eieren die mogelijk met de kankerverwekkende stof dioxine zijn besmet, zijn ook in Nederland verkocht. Dat blijkt woensdag uit een verslag van het Duitse ministerie van Landbouw.

© AFP
Zo melden Duitse media. Er zou tenminste een geval bekend zijn van verkoop van eieren uit Duitsland naar Nederland. Het is onduidelijke om welke Nederlandse firma het gaat.
Het zou gaan om eieren uit een lagere kwaliteitsklasse, die niet bestemd waren voor rechtstreekse verkoop aan consumenten. Wel kunnen de eieren verkocht zijn aan voedselproducenten.

Duitsland werd in december vorig jaar opgeschrikt door de vondst van de kankerverwekkende stof dioxine in eieren en gevogelte. De stof zat waarschijnlijk in plantaardige vetten die een bedrijf in Bösel in de deelstaat Nedersaksen produceerde.

Onderzoek
De nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit (nVWA) maakte maandag al bekend een onderzoek in te stellen naar een Nederlandse firma die mogelijk een rol heeft gespeeld in de Duitse dioxine-affaire.
De nVWA benadrukte dat het onderzoek puur uit voorzorg wordt verricht en het bedrijf niet is verdacht. De naam van het bedrijf is niet bekendgemaakt.
© NU.nl
Bu Hollanda haber sitesinden, Dioksin zehirli bir madde ve vucutta birikimi durumunda kotu hastaliklara yol aciyor, Allah korusun

“Gurbetci Medyasi” sayfasına dön