zullen wij nederlands spreken hier?

NT2 sinavi ve Inburgeringsexamen icin Testler alistirmalar, Soru ornekleri ve Dil okullari ve Arkadaslarin Tecrubeleri

Moderatör: sansli

Forum kuralları
Lutfen Forumun Sagligi icin Copluge donmemesi icin kurallara uyalim.. Aksi taktirde yazilariniz silinecektir.
*Konuya uygun baslik seciniz. ( yardim, lutfen, acil gibi baslik kullanmayin. )
*Arama yapmadan konu acmayiniz. Yazinizi Uygun konu basligi altinda aciniz. ( sinav oncesi, duyuru, kendinizi tanitin, alim satim )
*Bir kisinin yazisina Tesekkur etmek istiyor iseniz. Yazi yerine tesekkur dugmesine tiklayin.
yakamoz
Mezun-NL
Mezun-NL
Turkiye_Sehir: izmir
Yabanci_Ulke: hollanda

Re: zullen wij nederlands spreken hier?

Mesaj gönderen yakamoz »

nu zit ik nog op school.in januari heb ik ook nt2 examen.hopelijk ga ik het slagen.bijna anderhalf jaar ben ik in nederland.

nigare
Beginner
Beginner

Mesaj gönderen nigare »

Wat mooi dat dat je anderhalf jaar geleden zo super geleerd hebt. Je bent knapste :shock: .
hoe leerde je dat? vertel het maar eens mee :)
Ik ben ook 2 jaar geleden naar Nederland gekomen . maar ja ,,,wat een moeilijk taal denk ik soms.

yakamoz
Mezun-NL
Mezun-NL

Mesaj gönderen yakamoz »

dak u wel.. jij ook nigare bijna hetzelfde jaar ben jij in nederland.je schrijft echt goed nederlands.
ik denk ook wel dat nederlands echt heel moeilijke taal.dat denkt ook iedereen zo..
alles moet je zelf maken als je een nieuwe taal wil leren..zo denk ik..
moet je veel studeren en probeer met iemand anders nederlands te spreken ..zoiets..
toch ben ik niet genoeg in nederlands..wat zou je na de taal cursus willen doen?

yakamoz
Mezun-NL
Mezun-NL

Mesaj gönderen yakamoz »

waar zijn jullie allemaal??hebben jullie geen zin om nederlands te spreken?zo denk ik..

nigare
Beginner
Beginner

Mesaj gönderen nigare »

Ik wil ook dezelfde vraag vragen Yakamos Waar zijn ze ? Wil niemand er mee ?
Na de staatexamen zou ik graag opleiding doen . Ik weet nu niet zeker. Mijn diploma wordt nu gewaardeerd, maar ik wil graag richitng hbo opleiding doen. En je ? wat zou je graag later doen?
kun je vertel me over staatexamen na je examen? omdat ik ook graag snel mogelijk wil doen.

helin
Mezun-NL
Mezun-NL
Turkiye_Sehir: Ankara
Yabanci_Ulke: Den Haag

Mesaj gönderen helin »

hallo allemaal, ik ben ook bezig met nederlands. ik vind best leuk eigelijk om taal te leren. ik wil staatsexamen doen maar het is nog moeilijk voor me. ik moet eerst mijn taal nieveau verhogen.

yakamoz
Mezun-NL
Mezun-NL

Mesaj gönderen yakamoz »

eindelijk... eindelijk... nigare je zou een antwoord kunnen schrijven;)ik zou ook graag een opleiding doen na de examen.maar ik ben ook niet zeker welke opleiding bij me goed past..
heb jij een diploma in turkije?welke school heb je afgestudeerd?bovendien welkom helin...
kun je je even voorstellen?waar woon je in nederland?hoe lang ben je in nederland?..enz..

nigare
Beginner
Beginner

Mesaj gönderen nigare »

welkom helin.
Hi yakamos. Ik kom uit west van China waar woont ongeveer 25 milyon uygur turk. dus ik ben uygur turku. Praten we daar chinese, maar studeerde ik 2 jaar in turkije istanbul .
Ik heb diploma van middelbare<high> school van china .
Ik woon nu een kleine dorp Emmeloord. in flevoland. Waar woon je yakamos?
Ik hou van medische wereld. dus als het mogelijk is, ga ik daar iets over doen.
ik ben nu bang van staatexamen 2 . omdat ik helemaal geen praktijk ruimte heb. Ik kan wel iets shijven maar voor mij is heel moeilijk om te praten. Hoe leer je nederlands?

nigare
Beginner
Beginner

Mesaj gönderen nigare »

yakamos hoeveel degan ga je naar school ? ik ga alleen 1 dagen want er is heel weinig mensen onze groep en ze zijn die werkende mensen. behalve ik . altijd thuis.

helin
Mezun-NL
Mezun-NL
Turkiye_Sehir: Ankara
Yabanci_Ulke: Den Haag

Mesaj gönderen helin »

“NT 2 & Inburgeringsexamen Sinavlari ve Dil Okullari..!” sayfasına dön